Często Zadawane Pytania (FAQ)

Poniższa lista przedstawia najczęsciej zadawane pytania jakie otrzymujemy od naszych klientów. Kliknij na wybrane pytanie by przejść do odpowiedzi. Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie, skontaktuj się z nami.
P. Co zrobić, jeżeli otrzymany produkt jest niewłaściwy lub nie spełnia moich oczekiwań?
P. Jak sprawdzić czy towar jest dostępny na magazynie?
P. Kiedy otrzymam przesyłkę?
P. Czy muszę pokwitować odbiór paczki?
P. Co się stanie, jeśli kurier nie zastanie mnie w domu?
P. Czy przedstawione ceny zawierają wliczony podatek VAT?
Jaka jest procedura zakupu dla firm zwolnionych z podatku VAT?
P. Jak sprawdzić, czy moje zamówienie zostało złożone prawidłowo?
P. Co zrobić, gdy strona internetowa nie działa prawidłowo?
P. Jak mogę śledzić moje zamówienie?
P. Czy mogę dokonać zmian w zamówieniu po tym jak zostało już złożone?

P. Co zrobić, jeżeli otrzymany produkt jest niewłaściwy lub nie spełnia moich oczekiwań?
O. Odeślij go do nas w ciągu 28 dni, a zwrócimy ci pieniądzę, bądź wymienimy go na nowy. Towar powinien zostać zwrócony w orginalnym opakowaniu, w stanie nadającym się do ponownej sprzedaży. Prosimy również załączyć wypełniony Formularz Zwrotu dołączany do zamówienia, gdzie należy podać przyczynę zwrotu oraz wybrać jedną z opcji: zwrot pieniędzy lub wymiana towaru.

W przypadku wymiany towaru, prosimy podać kod produktu, który chcesz otrzymać. Zwracając nam towar, sugerujemy zachować potwierdzenie nadania, na wypadek gdyby przesyłka została zgubiona podczas transportu. Jeśli Formularz Zwrotu został zgubiony, prosimy załączyć Numer Zamówienia, co umożliwi nam sprawne przeprowadzenie zwrotu/wymiany towaru.


P. Jak sprawdzić czy towar jest dostępny na magazynie? 
O. Na stronie szczegółów danego produktu widnieje stosowny komunikat, informujący o bieżącym stanie wskazanego towaru na magazynie. Jeśli produkt jest niedostępny, zawsze staramy się podawać przybliżoną datę kolejnej dostawy.

P. Kiedy otrzymam przesyłkę?
O. Kliknij Tutaj by dowiedzieć się więcej na temat czasu realizacji i dostawy zamówień.

P. Czy muszę pokwitować odbiór zamówienia?
O. Tak. Kurier nie może zostawić paczki bez potwierdzenia odbioru. Jest to wymóg bezpieczeństwa korzystny zarówno dla klientów jak i dla nas. Prosimy o podanie odpowiedniego adresu, pod którym będzie możliwy odbiór zamówienia w ciągu dnia, jako iż, z reguły, firmy kurierskie dostarczają przesyłki pomiędzy 8 a 19, od poniedziałku do piątku. 

P. Co się stanie, jeśli kurier nie zastanie mnie w domu?
O. Kurier z reguły przed dostarczeniem przesyłki powinien skontaktować się z odbiorcą pod podanym numerem telefonu - wtedy można ustalić dogodny termin odbioru przesyłki. Firmy kurierskie przeważnie podejmują dwie próby dostarczenia przesyłki, w przypadku niemożności skontaktowania się z odbiorcą mogą zostawić awizo. Jeśli i za drugim razem przesyłka nie zostanie pomyślnie dostarczona, wtedy towar wraca do nas.

P. Czy przedstawione ceny zawierają wliczony podatek VAT?
Jaka jest procedura zakupu dla firm zwolnionych z podatku VAT?
 
O. Tak, wszystkie podane ceny zawierają podatek VAT. Organizacje zwolnione z podatku VAT powinny złożyć zamówienie normalnie, z uwzględnieniem VAT, a następnie we własnym zakresie uregulować zwrot podatku VAT za dokonane transakcje.  

P. Jak sprawdzić, czy moje zamówienie zostało złożone prawidłowo?
O. W ciągu 24h na podany przy zamówieniu adres e-mail wysyłane zostanie potwierdzenie, zawierające unikalny Numer Zamówienia. Jeśli nie otrzymałeś e-maila z potwierdzeniem, skontaktuj się z obsługą klienta by sprawdzić status zamówienia.

P. Co zrobić, gdy strona internetowa nie działa prawidłowo?
O. Jeśli napotkasz problemy w działaniu naszej strony internetowej, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta, podając opis problemu i sytuacje w jakiej dany problem występuje. Niezwłocznie przyjrzymy się zgłoszeniu i poradzimy co robić dalej.

P. Jak mogę śledzić moje zamówienie? 
O. Jeśli złożyłeś zamówienie i masz już konto w naszym sklepie, możesz sprawdzić status swojego zamówienia w panelu 'Moje Konto', w prawym górnym rogu strony. W tym miejscu możesz sprawdzić dane konta, oraz przejrzeć poprzednie i bieżące zamówienia, klikając na 'Poprzednie Zamówienia'. Jeśli zamówienie ma status 'Wysłany', kliknij 'Dalej' obok numeru wysyłki, by przejść na strone kuriera i sprawdzić obecny status zamówienia. W momencie wysłania przez nas towaru, dostaniesz wiadomość email z linkiem do strony na której można śledzić przesyłkę.

P. Czy mogę dokonać zmian w zamówieniu po tym jak zostało już złożone? 
O. W takim przypadku należy niezwłocznie skontaktować się z Obsługą Klienta - dokonanie zmian może być możliwe jedynie jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane.